oncontextmenu="return false">

Ingenting fungerar för mig

Stina åkte hem idag vid 16.30 ungefär! Sedan dess så har jag kollat på lite TV och lagat mat med Anna,Viktor och Farsan! Jag och Stina tog en hel del kort idag med så dem bjuder jag kanske på imorgon! Jag tog också lite kort innan Stina kom idag så dem får ni också tjuvkika på imorgon! Jag vill kunna ha min meny till höger om men jag kan inte fixa det! Jag har varit inne på designadinblogg men jag hittar verkligen ingenting! Arrghh, skit också! :(
Jaja, den får väl vara till vänster då! Och så är det en massa annat med som jag vill ha in där, jag vill tex. inte använda mig utav "kategorier" utan jag vill ha stora feta rubriker istället där de fotografering och annat sådant! Men jag hittar verkligen ingenting inne hos designadinblogg! Och ingen annan kan hjälpa mig, jaja!
Nu så ska jag kolla på TV och sedan så är det skolan imorgon, en hel lång jävla tråkig vecka...

Kommentarer

Skriv om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0