oncontextmenu="return false">

13.00

Goddagens!
Just nu så är jag faktiskt lite småsur men ändå riktigt glad, för att min data har gått i sönder så jag kan inte vara inne på internet på den, så jag får ha den andra datan så länge nämlige, vilket jag inte alls tycker om eftersom att jag har mycket bilder som jag behöver redigera! Jaja det får väl datanissen ordna senare i denna veckan! Men den anledningen jag är glad åt är för att min kusin ska komma hit snart! ungefär vi klockan 13.00! Skoj ska det bli!
Skit med jag kom på en annan sak som gör mig förbannad! Jag skulle ju för fasicken ha gjort en ny header idag, men det kan jag ju inte göra nu eftersom att alla mina bilder ligger på min egna data.
Nåja, nu så ska jag gå ut och fotografera lite coh sedan äta middag!
Gud vad jag längtar nu! Kanske när jag tar konformationen nästa år så ska jag kanske få köpa en digital-systemkamera!



Kommentarer

Skriv om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0