oncontextmenu="return false">

VÅRKÄNSLOR PÅ VÄG

För det första så vill jag bara säga...att jag älskar den sjukt underbara dagen! Jag vet inte varför jag är så himla glad men jag bara är det. Och bra är väl det? Haha. :) Anna, Mor Elin och Sofia har varit uppe i Halmstad med Anna, och nålat henne! Haha, kanske inte nålat henne bokstavligen men hon har tatuerat in en jättefin fjäril med blommor runt omkring.
Den blev verkligen jättefin! Och dem kom precis så jag och Far har ju varit hemma nästan hela dagen själva. Men kul och mysigt har det varit. Jag har gått en liten promenad med Nalle, och sedan så har han och jag lekt nästan hela dagen. Jag har tagit lite kort på honom med när han lekte med en väldigt intressant pinne (enligt honom) och så har jag tagit lite andra kort med så dem bjussar jag kanske på lite senare. Jag och Far har också hunnit med mycket mer än att bara vara hemma och hämtat färg på AD-center, vi har varit ute hos Farmor och Farfar och fikat där lite. Har också ätit Mac-donaldsmat och hållt på med bilen så behövde målas i lite på sina ställen. Hehe :P
Eftersom att det är alla hjärtansdag idag så har Mor hittat på en överraskning, ska ta oss till något ställe som varken Far eller jag vet om riktigt! Hehe. :P Spänningen stiger. ;)
Nu så ska jag sitta och ladda upp lite bilder på min bilddagbok med, ska nog börja med att skriva lite på den igen.


Kram på er, och ha en suveränt mysig Alla hjärtansdag, för det ska jag ha!

Kommentarer

Skriv om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0