oncontextmenu="return false">

Helsingborg!

Jag har ju varit i Helsingborg nu i 2 dagaroch det har varit himla trevligt. Vi har turat över till Danmark. Vi har gått på Kulla-gatan och så har vi ju hittat på en massa annat. Om ni vill läsa lite mer "detaljerat" om vad jag har gjort så kika in här.
Men däremot så bjuder jag på alla mina bilder ifrån Helsingborg, dem kommer endast upp här på bloggen. Medans jag har skrivit mer och trippen på min bilddagbok. Enjoý people! :)

















Menyn för kvällen, det var riktigt god mat!










På bilden: Servitrisen Kim, Mor & Jag. jag ser kanske varm ut på bilden där? det var varmt där med!!! :P







Här tog man mat, där serverades också frukost, lunch och kvälssmat. :)





Nu så är det Tisdag och vi turar blandannat över till Danmark. :) Bilderna kommer här ja!

Utsikten ifrån vårat hotellrum högt uppe på 3:dje våningen. :)



Hamnen och där vi skulle gå på och gå av båtarna som gick imellan Helsingborg och Helsingör. :) Härligt med mycket snö! :)









Nu så får ni faktiskt nöja er med dessa bilderna, för roligare än såhär blir det inte! :)





Kommentarer
Postat av: Sofie Jansson | Fotoblogg 09

Svar: Nej, det var faktiskt flera hundra änder

2009-02-17 @ 18:58:11
URL: http://intosofie.blogg.se/
Postat av: Sofie Jansson | Fotoblogg 09

Svar: Ingenting hade hänt med hundarna, men Karina åkte in till lassarettet!

2009-02-18 @ 13:29:10
URL: http://intosofie.blogg.se/

Skriv om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0