oncontextmenu="return false">

MILA-MÄSSAN

Hej på er! Allt väl? Jag mår hur bra som helst iallafall! Jag ska först och främst bjuda på en hel del bilder ifrån Mila!
Jag tog väldigt många bilder i ridhuset, men där var så himla dåligt ljus så det blev inte bra bilder, men några blev bra när hon hoppade så jag bjuder på det och lite till!
     V a r s å g o d a   o c h   n j u t !














u n d e r b a r a   i s l a n d s h ä s t a r
































d e n   h ä r   f i n a  h ä s t e n  v a r  g a m m a l   o c h  o r k a d e  i n t e  r i k t i g t  ö v e r  a l l a  h i n d e r n a

























   o c h  s e d a n  s å  k ä k a d e  v i , g o t t



 e n  s t o r  f l i s t u g g 


jag avslutar nu med detta! jag uppdaterar om min dag senare,<3

Kommentarer

Skriv om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0