oncontextmenu="return false">

UTANFÖR SKOLOMRÅDET

Har varit en allmänt mysig dag idag, utanför skolområdet!
Emma, Emma & Fanny följde med mig hem idag, och det var riktigt kul! :) Haha, oj så mycket vi skrattade! Tack tjejer för idag, det var mycket trevligt. Pannkakstårta sitter ju aldrig riktigt fel när man kommer hem ifrån skolan sådär...mums!
Imorgon så är det sista dagen i skolan på en hel lång skön vecka. Som iallafall Måndag & Tisdag ska spenderas i det härliga Helsingborg, med min "kära"  mor och far! Och förhoppningsvis (om vädret håller i sig) så ska vi ta färjan över till Danmark/Helsingör. mhhmmm mysigt...!
Imorgon så ska jag prata lite med kuratorn på vår skola, Veronica! Hon är verkligen en superbra människa att prata med.
Tack Veronica. Och det kanske jag har glömt att säga men i onsdags så bakade alla tjejerna i 6:an cupcakes! Så imorgon ska vi kalasa på denna frestelse! Gott med andra ord!
Jag blir kanske lite smått irriterad på en sak som är väldigt löjlig, jag vill ha en långsmal profilbild på min blogg. Men tror ni att det funkar? Och under den bilden så vill jag ha en lång härlig om vad min blogg innehåller och ska innehålla. Men jag ska ta och sätta in lite mer saker på min blogg nu, tex. Hmmm, jag vet inte riktigt vad!
Ska kika...
Vill också påminna om att Emma har en designutlottning som nog avslutas imorgon. *Hoppas* på att det blir jag som vinner den fina designen.<3


Puss :*


Kommentarer

Skriv om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0