oncontextmenu="return false">

EN HELT VANLIG ONSDAG

Godkväll på er! Hoppas att allt är bra med er? Jag själv mår iallafall bra! :) Imorgon så ska det bli stort "kafferep" hemma hos mig, nej men jag ska ha hit lite vänner, Emma, Fanny och förhoppningsvis Emma Ljungberg också!
Mysigt ska det iallafall bli.

Idag så var Sofia (syster) i skolan hela dagen och hälsade på mig! Mysigt och trevligt att få sitta och snacka lite med henne själv sådär... Det blir ju inte så mycket nu när hon inte bor hemma längre! Sedan efter skolan så hade vi lite snack med min lärare om min matte och så, men det känns bra och det går framåt för mig nu tycker jag!
Och det tyckte likaså Mor och Maggan så det känns bra! Men visst det är ju klart, jag är ju lite spänd på hur det kommer att gå i sjuan...jag menar hur kommer det att gå? Med vänner och allt sådant...Jaja, det får väl ta sin lilla tid.
Ikväll så ska jag bara kolla på Semestersvenskar och mysa med bara en kopp kaffe i soffan. Mhmmm...
Ska spela på flöjten nu.

Puss o Godnatt!


Ps, datakillen var här igår och han ska fixa så att jag kan få photoshop på min data, så kommer det att bli lite bättre redigerade bilder om man säger så! Men det är ju det gamla photoshop men han sa att det var ungefär lika bra!



Kommentarer

Skriv om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0