oncontextmenu="return false">

LITEN FÖRKYLNING PÅ VÄG

Dagen idag känns som att den kan bli lite bättre än gårdagen iallafall. Jag är lite smått förkyld så jag ska bara ta det lugnt. Jag får nog ta och ringa till Karina ikväll med och se om hon behöver någon hjälp med hundarna. Och se hur det är med Henne också. :) Kvart i 10 så ska jag bege mig till Våxtorp med Nalle och ta hans stygn. (Hankastrerades förra veckan). Och annars idag så ska jag bara ta det lugnt som jag sa innan, jags ka baka lite småkakor, vi har lite ont om det hemma och jag har inget annat för mig så jag ska fixa lite gott till eftermiddagskaffet senare. Kanske blir det någon slag brownies? :) Det låter gott...
imors så vaknade jag upp till snö i Mellby och gissa om jag blir båda glad/sur. För det första: så ska det inte komma någon snö nu tycker Jag iallafall! Det är ju för fasen snart Mars. Men jaja, och för det andra: så vill jag inte ha snö, jag vill ha vår nu, för på våren så finns det så himla mycket fint att fotografera. :) Älskar den årstiden. Ja, alla har dem sin egna lilla tjusning. Jag håller på med en ny header nu, men jag vågar inte lägga in den förrens jag har pratat lite med Sofie, jag måste fråga henne en sak. Men denna gången så ska jag faktiskt lägga in min header Själv! :) *stolt*
Men det är bara En liten sak som jag behöver fråga, nämligen hur man sätter ihop headern med bloggen, så att där inte är något mellanrum, jag har försökt innan, och jag har sökt på designadinblogg.se men jag hittar ingenting. Jaja, det får lá ta sin lilla tid. ;)


Puss på er! :*

Kommentarer

Skriv om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0