oncontextmenu="return false">

Köpenhamn och Göteborg

Hej älskade blogg! Idag så var det en mysig dag i båda skolan och hemma efter skolan! Emma följde med mig hem, och till slut så hade Oskar, Viktor och Bonnie också kommit till oss hemma hos mig alltså! Vi hade rikigt kul och gick upp till fotbollsplanen med mer! Mmm, mysig dag! Ikväll så ska jag bara vara hemma som alla andra helgerna väldgt mysigt enligt mig, jag ska ha en skönt härlig kväll hemma med Mor och Far, eftersom att dem åker upp till Göteborg imorgon med sitt jobb. Asså guud det är helt sjukt, dem ska få kolla på Jerry Williams!
Avundsjuk eller vad?! Jaja, på morgonen vid ungefär 09.00 så ska Mor eller Far köra upp mig till Karina och så ska jag vara där ungefär hela dagen och hålla på med hundpensionatet/hunddagiset! Besök henes sida, vem vet? Du kanske behöver lämna din hund där? ;)
Och så kommer Mor och Far inte hem förrens söndag eftermiddag!
Mm, jag längtar till sportlovet så mycket nu! Jag Mor och Far ska åka till Skåne/Helsingborg på Måndag och Tisdagen och bo på hotell där, Mysigt! Men hoppas bara att vädret är klart och fint! För vi hade nämligen tänkt att ta färjan över till Köpenhamn/Copenhagen! ;)
Väldigt mysigt och det är någonting som jag ser framemot!
Jag fick min nya säng idag med, gissa om den var skön? Åhh, det är ju som om att man vill somna direkt! Haha, världens bästa säng om jag får skryta! En alldeles kanonbra säng ifrån IKEA!
Ska vara onyttig ikväll och äta godis och god fläskfilé med litervis med lemonad! Haha!


Puss på er, ni är för härliga!   ;)<3


Vill förresten tacka Oskar, Emma, Viktor, Bonnie för idag, en alldeles kanonbra dag! Tack! 

Kommentarer
Postat av: Emmaaa<3

Heej... Jag hade också JÄTTE kul! <33

2009-02-06 @ 19:44:09

Skriv om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0