oncontextmenu="return false">

KALL MEN HÄRLIG DAG

Har nästan precis kommit ut ur duschen efter en kall men härlig dag! Har tillbringat denna härliga dag hos min faster och promenerat med lite hundar. Kameran slank ju ner i fickan som alltid men tog inte så många kort dock.
Som ni ser så är min "gamla" meny borta och jag håller på med att fixa en ny personlig meny, det går framåt, men samtidigt så står det stilla. Men det tog ju lång tid för Sofie med, och jag är ju inget snille gällande datorer direkt och så...men det får ta sin lilla tid. :)
Nu så ska jag inte skriva så värst mycket mer, ska ju bara njuta utav en härlig fredagskväll som tillbringas i soffan med lite gott till.


Puss, ha en bra helg♥

Kommentarer
Postat av: Emma

åhh, tacktack vad glad jag blir. :D:D

2009-02-21 @ 12:38:23
URL: http://emmaa95.blogg.se/

Skriv om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0