oncontextmenu="return false">

IT'S JUST LIKE YOU SAY...

Ja, hur var det nu han sa? Hm, ja jag minns inte det iallfall. Men jag minns åtminstone att det var ett riktigt känt citat.
Förlåt att jag inte har uppdaterat på ett tag, nåja, i och för sig så är det ju bara en dag eller något, men jag är ju van vid att skriva ungefär 2-3 inlägg per dag, med kanske lite gamla favortier med mer. Jaja, men jag har en anledning till det! Jag fick ett så himla rejält migränanfall igår när jag kom hem ifrån Emma, så det blev ju adjöss med datorn och lägga sig ner och sova istället! Ha! Så där har ni ett ganska så bra skäl tycker jag bara för att jag inte uppdaterade. Idag så består väl min dag mest utav datasittande ( en kille som ska fixa datan ska komma, han ska treoligtvis ladda ner photoshop till mig)  och så ska jag iväg på flöjten! Och sedan så har det ju hunnit att bli kväll så då var ju denna dagen schlutt!
Jag har ju varit så himla "fixerad" om vi ska kalla det något om att jag sak fixa i min blogg så att den blir lika fin som Sofie's, men istället så ska jag fokusera endast på EN sak nu! Och det är att spara så mycket pengar som möjligt (det ska nog inte vara så svårt, jag shoppar inte så mycket) så alltså: spara pengar och köpa en systemkamera så småningom, för det är ju inte bloggandet som jag vill bli bättre på! Utan det som jag vill bli bättre på är det som jag brinner för mest, att fotografera!<3
Nähä, nu så både kurrar det och gör ont i min mage så går ner och kikar om jag hittar någonting att äta...

Kommentarer
Postat av: Emma

jag har en designutlottning nu om du är intresserad. ;)

2009-02-10 @ 16:18:12
URL: http://emmaa95.blogg.se/

Skriv om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0