oncontextmenu="return false">

HÄRLIGA KRAMAR

Hejsvejsan på er! Klyschig inledning eller vad? Haha :)
Desigen på min andra blogg går sakta men säkert framåt, och jag har hittat många nya och väldigt effektvia & bra hjälpavsnitt på designadinblogg.se :) Men ni får ändå inte veta min bloggadress förrens designen är helt klar, och när den är klar och fix&färdig så stängs denna bloggen ner!
Idag så är min kära kusin här, :) Tyvärr så har hon tagit bort sin snygga blogg, jag hjälpte henne med designen, men så stängde hon ner sin blogg! (och det var dock inte på grund utav min design) Haha!
Ska fortsätta att lyssna på Ebba Grön nu och pilla lite på designen! Kram ifrån mig!

 

Kommentarer

Skriv om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0