oncontextmenu="return false">

FROST

Denna dagen har väl varit ungefär som alla dem andra dagarna, men ett litet plus i kanten blev det allt från mina vänner idag! *stolt*
Jag redovisade mitt projektarbete om pullingtraktorerna och killarna tyckte att det var jättehäftigt! Gud vad glad jag blev då, och det är jag fortfarande ska jag säga er! Ser ni? Att en sådan liten sak som att bara säga - Wow, Ida du gjorde ju verkligen ett bra arbete! Sådant blir jag faktiskt jätteglad över! Jag ska väl lägga mig i ett skönt bad sedan med, f ö r v å n a d e? Var inte det, jag brukar faktiskt bada riktigt mycket på kvällarna! Men jag tycker att det är en sådan skön avkoppling för mig att bara få ligga i varmt vatten, nästan så att man skolar sig, och få läsa en fantastiskt bra bok! Just nu så läser jag En lång väg hem, den handlar om en barnsoldats liv och är baserad på verkligeheten. Han som har skrivit boken är huvudpersonen i boken, han har skrivit om sitt egna liv som barnsoldat i Mattru Jong! Jättebra bok och den är riktigt läsvärd! Min meny ska se ut som den gör nu, och så ska jag endast satsa på min fotografering! Ska väl försöka med att skaffa en bra och effektiv digitalsystem-kamera så snabbt som möjligt!
Jag ska bjuda på en gammal bild som jag tog hos min farbrors fru, men jag säger att det är som min faster! Haha!
Karina Larsson är det som är min "faster", det är hon som har Ysbygårdens Hundpensionat och Dagis!


Sov gott!



Kommentarer

Skriv om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0