oncontextmenu="return false">

FINALLY FRIDAY

Gud vad skönt att det äntligen är fredag och att det är lov i en hel vecka nu. Finns det något bättre? Nej, det finns det inte!
Det har ju varit underbart skönt väder idag med det varierande 9-10 graderna i luften. Men ändå hur soligt och härligt som helst. Jag tänkte i skolan idag att jag bara skulle hem och fota för att det var så fint väder att vara ute i. Men ändrade planer! Ljungberg skjutsade mig hem till henne på hennes cykel och vi har haft jätteroligt. Gjort halvt bra våfflor och sjung Sing-Star, vi har spelat lite gitarr, (eller rättare sagt...så spelade Emma) för jag kan inte alls spela gitarr. Men lära mig skall jag banne mig göra! För gud så fint det är med sådana som kan spela jättefint på en gittar. Underbart.
Jag bjuder på en låt som jag gillar riktigt mycket. Det är Sofijah som sjunger i låten och texten ger väldigt mycket. Jag tog den på lyrics så man kan också läsa vad hon sjunger. Det ger mycket och det säger mycket i just den texten som hon sjunger här. Det är just d e t  som jag gillar...djupa texter som har någonting att komma med. I och för sig så har varje låttext någonting att säga men man måste antingen få se texten framför sig, eller att få lyssna på den riktigt noga, för då så hittar man alltid nåonting som är bra med just den texten. Imorgon så är det ju alla ♥-dag och det ska firas med att åka ut med min käre fader (?) till min Farmor och Farfar för att äta långfrukost. Och medans Jag och Far är ute hos de gamla i Mellbystrand så är Mor, Elin och Anna uppe i Halmstad, för då så ska Anna nålas! För att hon ska nämligen tatuera in en jättefin fjäril lite ovanför skulderbladet. Kan nog bli jättefint.<3
Jag tror att det kommer en bild på det hela när det har läkt och blivit fint.
Vet ni? Jag tycker att min header börjar att bli ganska så tråkig...jag vill inte ha ett collage, och om jag isåfall vill ha det så ska jag ha ett helt annat collage med Smulan på. Världens finaste ponny.<3
Men nu så får ni njuta utav en låt som ger mycket och ha en riktigt skönt fredagskväll!


                                       
Sofijah - När livet sviker.


Kommentarer

Skriv om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0