oncontextmenu="return false">

DETTA ÄR EN RUBRIK :) Och det är söndag idag

Godmorgon! Eller ja, snart så blir det ju Gomiddag! : ' D
Jag hann inte uppdatera om min dag igår för att jag skulle äta och sedan så skulle jag ju kolla på Melodifestivalen!
Vilka kollade på det förresten? : )
Mor och Far kommer hem vid 15.00 - tiden idag! Ska väl bara ha en allmänt mysig kväll ikväll med!
Och, imorse när jag vaknade så blev jag jättearg för jag hade hoppats på fint väder idag, men istället så var det tråkigt snöblask och jämngrå himmel! Hur är det hos er andra?
Men jag ska försöka masa mig ut ändå i eftermiddag någon gång, och gå ut i parken och ta lite närbilder på snödropparna, dem är så otroligt fina nu när det börjar gå mot våren...<3
Jga kollade in på Sofie's blogg precis och hon hade lagt upp en jättefin bild, klicka för att kolla på bilden.
Jättefin, hon sitter vid en gammal bil och så är det ett jättefitn kort minsann, titta på den tycker jag!
Jag ska lägga till en ny kategori med som heter: Foto-Abstrakt, flr jag tar mycket bilder som man ibland inte ser vad det är men som jag ändå vill publicera så kolla in på den kategorin om ett tag för då så har jag nog invigit den med ett nytt abstrakt-foto!


Kram på er.

Kommentarer

Skriv om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0