oncontextmenu="return false">

CAUSE I HAVE A BAD DAY

Hej på er. Ja, rubriken säger väl det mesta för er, hah? Imorse så vaknade jag med världens huvudvärk så jag gick väl i stort sett upp och åt frukost, fördrem tiden med att kolla lite på TV och läsa lite. Och sedan så gick jag och la mig när klockan hae blivit 10.30 på morgonen, och jag somnade (som kanske tur var) oh vaknade klockan 12.00 senare. Och jag skulle egentligen kanske ha varit hos Karina idag med, men det gick tyvärr inte. :( Så min dag är i stort sett förstörd. Lite arg och ledsen på samma gång. Men jag ville bara ha det ur mig. Ska slå en signal till Far nu och sedan gosa ner mig under en stor filt och kolla på en film sedan efter att jag ring till Far. :)





Puss på er!<3
 

Förresten så vill jag också säga tack till Em, Jag älskar dig du är en fantastisk vän.<3





Kommentarer

Skriv om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0