oncontextmenu="return false">

Balladen om...

Hej på er! Är hemkommen ifrån Mormor nu och det var väl mysigt att fira henne =)
Jag sitter just nu och letar efter låtar med bra kvalité med, på youtube för att jag behöver lite bakgrundsmusik när jag ska spela på min flöjt. Dét låter lite bättre då. Just nu så letar jag efter en som heter: Balladen om Fredrik Åkare och den söta fröken Cecilia Lind! Den är fin. Och jag har precis hittan en med äldigt bra kvalité på så jag håller på för fullt faktiskt. Jag hyrde en film på vägen hem också. Bruce den allsmäktige, jag vet att den gick på TV:n igår men jag var så himla trött så jag somnade ifrån den! Skit också. Men vem vill inte se den filmen? Haha, jo det är ju kanske några men som INTE vill det men JAG vill det iallfall. Den är ju bara så sjukt bra även om den är lite fjantig! Men Jim Carrey platsar faktiskt i sådana filmer. Det är ju han liksom som passar bäst i ett sånt sammanhang.
Nu så ska jag fortsätta att leta låtar och spela på min flöjt...jag funderar på att börja spela gittar med till hösten när jag börjar sjuan...hoppas hoppas att där finns plats till mig då också. Jag har ju drömt om det länge. Men aldrig att jag slutar på flöjten iallafall. Det är något ibland det bästa som jag vet. :)


Kramkram på er.<3

Kommentarer

Skriv om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0